Fuck you, with a beat like this

Jag fattar inte vad du tänker med?
Är det verkligen värt att missta en riktigt bra kompis för en kille?
de finns bara tre ord för dig just nu som jag verkligen känner
Jag hatar dig, jag hatar dig, jag hatar dig!!!
jag fattar inte hur du tänker, jag fattar inte varför du går bakom ryggen på mig och drar massa lögner istället för att säga som det är.. det är inte direkt så att jag kommer slå ihjäl dig...
Men det är din förlust, du förlorar en riktigt bra vän. not my problem...
Kiss my white ass goodbye sucker.
Puss

Kommentarer
Postat av: Felicija

hatar när sånt där händer, men se de såhär du har dina äkta vänner kvar iaf :) <3

2010-03-08 @ 21:32:09
URL: http://felicijasandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0