God morgon

Eller god förmiddag kanske det är man säger?
men men
En annan har varit vaken sedan 10:10, har inte  kunnat sova, helt sjukt.


Idag blir de nog en resa hem till västerås igen, eller om jag åker hem måndag morgon.

idag vet jag faktiskt inte vad som händer, mr j ligger fortfarande och sover, TRO DET ELLER EJ!

men han tok däcka klockan 7 i går kväll och vakna till runt 11 då vi gick och la oss i sängen och somnade lika snabbt igen.
knas..


hatar att jag inte kan sova, de stör mig så grymt.. jag älskar liksom att sova.
men de är för mycket som händer runt om kring mig, det gör de iof alltid. men nu är det mer än vanligt.

nej nu ska jag ta en cigg och sen in och hoppa på mr mr:) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0