Hahaha humor!

Det är lite kul faktiskt, man träffar rätt roliga människor när man jobbar som jag gör.
Men det absolut roligaste var när jag stötte på David. har snackat med honom på msn ett tag och han bodde på samma område som jag var och jobbade på.
Och det jag tänkte på var bra då kanske jag kommer knacka på hans dörr och få se vad de är för människa:P..
Och självklart så var jag hos honom och knacka på, dock kände jag inte igen honom men det första jag fick rakt i ansiktet, jo det var en vit lögn. HÄRLIGT!:P
Men som alla säljare vet så är de bara smile and agree och get with the right people som gäller, så jag spenderade inte speciellt lång tid med honom...
Men nu efteråt när vi snackat på msn så har vi kommit fram till att vi faktiskt träffades och det var just den här händelsen, lite kul faktiskt, men riktigt oväntat.
Dom säger de att man ska ha kul när man går på fält, och jag garvade ärligt talat när jag gick från hans dörr...
Men men nog snackat om de.
nu ska jag fortsätta med mitt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0