I'm looking at you Through the glass

Hallå där.
Återigen en tråkig söndag, helgen går verkligen för fort!.
Och jag har verkligen inte gjort någonting med min helg, absolut absolut ingenting, i fredags fick jag ngn flipp att jag skulle sitta uppe hela natten och kolla på serier vilket jag gjorde, var vaken fram till lördag eftermiddag sov 4 timmar sen vaknade jag och gjorde egentligen ingenting och gick och la mig runt tre istället.
Ja och nu så gör jag ingenting verkligen, har ätit lite ben and jerrys och några riskakor, snart dags att laga ngn mat tror jag:P
Vad har ni gjort i helgen? något roligare än mig hoppas jag.
Nej nu ska jag fortsätta att inte göra någonting:)
ttyl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0