Fredagens inlägg som hamnade i utkast

jag har kommit fram till att alla verkligen verkligen inte kan gilla alla, speciellt mig vilket detta inlägg kommer handla om, och ni får ursäkta min stavning, jag är inte i absolut bästa skick om jag säger så...
Alla funderingar har egentligen funnits hela tiden, men då började främst på bussen hem från kvällens äventyr
då de vart lite tjafs så klart:P
just nu är det måndag, och jag sov hemma hos underbaraste igår. det var härligt..
Idag har jag jobbat som en galning, och har haft riktigt kul på jobbet även fast jag har haft huvudvärk och tappat rösten ungefär 2 ggr. Men de är bara att gilla läget, just nu är jag galet trött och känner bara för att lägga mig i sängen och sova, men så blir de nog inte kanske, ska eventuellt hem till underbaraste igen, vi får se om jag orkar.
Nej nu ska jag göra mitt, kanske uppdaterar lite senare.
ttyl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0