Känslan av att

Tycka om någon, den är sjukt läskig tycker jag.
Jag älskar känslan att vara omtyckt men inte när det kommer till att tycka om någon.
Jag är för feg för att tycka om någon, jag är så otroligt rädd för att bli sårad eller för att snarare såra den andra personen, vilket jag vet att jag gör förr eller senare.
Ibland funderar jag också på om jag verkligen tycker om den personen som jag tycker om.
Okej det där lät lite komplicerat.
Men om jag säger så här då:
Jag vill ha spänning i typ "förhållandet" annars dör mina känslor.
Och det är ingen som har lyckats med att verkligen behålla mina känslor.
Men nog snackat om känslor, eller nej förresten har EN sak till att ta upp:P
Snackade med verkligen min bästa vän i dag:) Min älskade Nathalie!
Hon har äntligen kommit hem från thailand och snart får jag träffa henne:D
Blir nog flytt tillbaka till Sthlm snart, egentligen vet jag inte varför, för jag trivs inte där, men trivs inte i Västerås längre heller.
Vi får se, vi får se, nej nu ska jag umgås med min lillebror:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0