confused

Jag lever lite i min egen värld, har mina egna värdelösa funderingar som jag inte ens har en aning om varför jag funderar på ens.
Just nu vill jag bara flytta bort från allt. En egen ö skulle vara perfekt!
där solen alltid skiner, där alla mina vänner är, min familj och allt skulle vara bra, inga problem liksom låter ju helt kanon!
Nej Gabbie, tillbaka ner på jorden!
Jag börjar sätta upp mål för mig själv, jag ska börja hålla mig sysselsatt så jag glömmer bort alla funderingar för ett tag.
  • jag ska sluta röka
  • Hitta jobb med fast lön
  • Ta körkort
  • fixa egen bostad
  • sluta träffa idioter, (good luck)
  • Ska träffa min pappa och andra syskon oftare
En del kanske tar tid, men vissa saker går att fixa snabbare :)
Jag är iaf på väg i rätt riktning.
D: jag är glad att jag träffade dig igår, du fick mig på helt andra tankar .. thihi...
Hoppas att vi ses snart igen..
Puss
nää nu ska jag göra annat.
LoveLoveLove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0