ooh fuck

Jag känner mig så vilsen, jag står i en korsning och vet inte vilken väg jag ska ta..
Vilken väg ska jag ta för att komma rätt och hitta tillbaka till den personen som är jag igen?
mår jag bättre om jag säger hejdå? eller mår jag bara ännu sämre av de?
Nej handlar ingenting om att jag vill dö eller ngt sånt, allt är bara så jobbigt just nu.
Nu mer än någonsin önskar jag att jag kunde rymma, du vet ha ett eget litet kurragömma ställe.
Där kommer mitt jobb komma in i bilden, nog för att det var första dagen idag men ändå.
Jag var as stressad och drabbades av ännu en panik ångest attack men så fort jag kom in på kontoret så försvann allt, jag vart glad på en gång.
mitt jobb kommer bli min räddning, alla positiva människor. Det är där det händer något hela tiden, jag kommer inte ha tid att tänka på något annat plus att det är ett gym precis nedanför, så jag ska helt enkelt börja träna, jag ska gå ner i vikt och börja med modellandet ännu mera.
för en gångs skull ska jag vara nöjd med mig själv och lycklig utan dig.
Det som är lite över pricken på iet är att jag fortfarande inte fått min lön, och vet inte riktigt vad jag ska göra, eftersom resultatet blir att jag inte kan åka till mitt nya jobb och det suger.
just nu är allt bra jobbigt, har för mycket att tänka på men jag vet att om jag fortsätter att vara stark så kommer allt att bli bra tills slut.
Dom som jag verkligen värdesätter högst just nu är Nattis, Catta och Dan de är dom som har pratat mest med mig den senaste veckan och dom får mig verkligen att skratta på riktigt, inget fake smile liksom, utan verkligen på riktigt.
Dan har nämnt mig i sin blogg vid två tillfällen nu, och hans små kommentarer gör mig så glad. dom gör mig starkare. tack för att du finns vännen jag saknar dig också...
nej nu ska jag försöka få min kropp att göra som jag vill, måste fixa matlåda till i morgon.
Uppdaterar säkert då också.
ta hand om er.
Lovelovelovelove
Bjuder på en bild på mig, tagen av catta

Kommentarer
Postat av: Catta

:*

2010-05-09 @ 22:15:24
URL: http://catfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0