Welcome back

Insåg att de var länge sen jag skrev här, eller ah 6 dagar sen, men de är ju ändå ett tag sen.
Jag börjar falla tillbaka i mitt gamla mönster, dock så är jag lite gladare än back in the days, men de är inte mkt,
jag försöker se allt som är positivt i min omgivning och jag börjar lyckas faktiskt.
Allt blev så mycket bättre utan dig i mitt liv. Äntligen!
Jag har suttit och tänkt mycket tillbaka till min period som fjortis och har kommit fram till att jag gjorde många crazy saker synd att man har blivit feg på senaste år..haha
Nu är det inte långt kvar tills jag blir moster heller, är så grymt spänd på att få se den lilla sötnosen som ligger i min systers mage, ska bli så ballt!
Det ända som fattas i mitt liv just nu är ett jobb med fast lön, skulle vara helt awesome!
"Lev livet, För livet går aldrig i repris"
XoXo Lovelovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0