SÖNDAG

I morgon börjar skolan för min del, och jag vill verkligen inte, jag vill fortfarande kunna sova hela dagarna om jag vill.

Jag känner mig så sjukt seg, och det känns som att det är något som saknas hos mig idag. Lite halv nere sådär men mycket kan ju faktiskt bero på skolan också.

Så nu blir de plugga, plugga och åter igen plugga så jag får bra betyg eftersom det är sista året också.

Nu är de inte långt kvar tills killen fyller heller, börjar få lite ångest av vad jag ska hitta på, Vet ju knappt vad han tycker om eller jo de kanske jag gör förresten, men om ni har ngra tips så kommentera bara!:)

Dagens fråga:
Tycker ni att det är jobbigt att vara kär eller att ens tycka om någon?


Och där med avslutar jag detta inlägg...

kisses and hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0