NY DESIGN, NYA MÖJLIGHETER

Först och främst ett stort TACK till Madeleine som fixade en ny design till mig:) I love it!

Jag trivs så underbart bra i lägenheten med min underbara påg, visst ibland kan de kännas som att vi går varandra på nerverna men so far är allt kanon!:)

Nu är de inte långt kvar tills jag fyller 18 känns svårt att fatta de faktiskt, de känns som att jag fyllde 15 igår.

Skolan har blivit ett problem för mig, jag har tappat motivationen helt och vet inte hur jag ska göra för att få tillbaka den, jag vet att jag ändå måste gå om detta år så de känns inte ens värt att gå dit även fast jag saknar alla vänner.


Har slutat på jobbet och de var lika bra efter allt strul, men de är ändå tråkigt för de var otroligt många trevliga människor jag jobbade med och dom kommer jag sakna ngt enormt.

Nu är de bara att söka annat vilket är skönt också=)

Helgen som har varit var helt okej faktiskt:)
I fredags firade jag emmiebus´s födelsedag

och i lördags hade vi en liten inflyttnings kalas:)..

hmm... Vad ska jag skriva mer?

Jag vet inte riktigt, nu ska jag och killen ner och fika hos grannen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0