TANKAR

Massa tankar snurrar runt, framförallt om talet i svenska som ska vara klart på tisdag.
Har fortfarande inte kommit på något bra att skriva, som låter intressant men framför allt vettigt.


Tog Vaccinet mot Svininfluensan idag, har ganska ont i armen och börjar få huvudvärk, men de kan vara för att jag är trött också. får se hur jag mår i morgon, men ännu har jag inte börjat gå baklänges!;)


Träffade Emmie idag och snackade massa skit, det behövdes verkligen, vi har missat mkt även fast det är en vecka sen vi träffades.

Jag pratade även med Nattis, har saknat henne, min bästa vän. Snart ska vi ses igen, och då blir de krogen:)


På tal om ingenting, jag fyller år nästa fredag:)

Då blir de krogen:)


Nej nu ska jag in i duschen och sen sova.


Skriver mer i morgon sötnosar:)

Kommentarer
Postat av: Sessan ♥ (Jenna)

haha jag vet :D

2009-11-20 @ 19:02:02
URL: http://ensessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0