GIVE UP?

Känns som att allting rasar, jag orkar inte hålla humöret uppe..
Först akuten.
sen var Killen/xet/ vad de nu är var otrogen
Den ända varelsen runt mig som inte dömmer en dör.
Jag orkar inte ens ta mig upp på morgonen, Den ända som räddar min dag just nu är Nattis.
Jag orkar inte riktigt lé, fast jag har faktiskt gjort de nu dom 2 senaste dagarna, och de har inte varit mitt vanliga fake smile, utan det har varit for real, och de har smittat av sig på både mamma och lillebror.
Ja juste på tal om Mammsen, hon ska åka utomlands den sjunde oktober och destinationen är Bali, hon kommer hem den 29 oktober igen, så jag och bror kommer vara ensamna hemma, de känna ganska skönt men ändå kasst. jag blir så avundsjuk jag vill också åka utomlands!..
Nu är de ungefär två månader kvar tills jag fyller år och alla börjar fråga mig vad jag önskar mig, och jag vet ärligt talat inte, inga dumma pressentkort som går ut iaf, for sure..
Nej nu blir de sängen, måste försöka ta mig upp i morgon, sorry för dålig uppdatering, men som sagt bloggtorkan är inte helt över.
/ Xoxo G's

Kommentarer
Postat av: låla

hugs

2009-09-18 @ 10:29:29
Postat av: Sessan ♥ (Jenna)

finns här för dig. det vet du. åååh ensam hemma, jag våldgästar ;b

2009-09-18 @ 14:47:59
URL: http://ensessan.blogg.se/
Postat av: Sessan ♥ (Jenna)

haha bra :D

2009-09-19 @ 12:11:58
URL: http://ensessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0