JUST HAVE TO BE STRONGER

Just nu känns allt lite si sådär, Jag försöker sysselsätta mig med lite allt möjligt för att ens behöva tänka.
Jag kommer försöka lägga ner den mesta delen av min tid på skolan eftersom dom flesta kurser bara är den här terminen så känns det som att jag måste ligga i hela tiden så att jag verkligen får dom betygen jag vill ha, även fast jag har ruttnat helt och hållet.
Imorgon är det en lugn dag, jag börjar 10 över 8 och slutar 10 över 9 sen blir de bara att vänta på jenna och cicci till typ halv tio och sen åka hem, sen blir det nog en sväng hem till emmie och snacka lite skit och dricka kaffe.
Jag orkar faktiskt inte blogga mer just nu. Och vet inte när jag kommer orka igen.

Kommentarer
Postat av: Sessan ♥ (Jenna)

va braaa :D tihi <3 det är bara mig ni behöver vänta på.

2009-09-01 @ 20:45:03
URL: http://ensessan.blogg.se/
Postat av: Sessan ♥ (Jenna)

det gjorde vi ju redan :D:D

2009-09-02 @ 14:57:02
URL: http://ensessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0