Funderingar

Nu när jag inte har jobbat på ett tag så har jag faktiskt hunnit tänka en del. ovanligt va?
nej men jag har märkt att jag faktiskt är bra på det mesta, och skulle vara grym om jag verkligen brydde mig mer och la ner mer energi.
Som till exempel:
Jag har bakat x antal gånger den här veckan! jag skulle kunna bli en grym bagare!
Jag har lagat mat x antal gånger denna vecka, jag skulle bli en grym kock!
jag har färgat håret x antal gånger denna vecka, jag skulle bli en grym frisör!
jag har jobbat som säljare x antal gånger, jag är en grym säljare!
som sagt lite allt i allo, och om jag skulle lägga ner ännu mer energi på kanske lite vettigare saker så skulle jag bli världs bäst helt enkelt.
Eller njaa. jag överdrev lite med de där med världsbäst, men okej, jag är en mix och blandat helt awesome helt enkelt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0