Gårdagen och idag

Igår var väl tyvärr ingen bra dag, det slutade med att jag var grymt förbannad. Och varför tänker jag inte gå in på , de var bara så dålig stil....
Idag så ska jag på middag hos mormor and morfar, träffar inte dom så ofta som sagt, så de kan bli ganska kul.
Sen efter de ska jag antingen träffa Nattis eller mr J, vi får se vad de blir.
Jag känner bara för att hitta på ngt, pallar inte sitta hemma denna helg när jag äntligen har energi till att göra något.
Igår natt började jag fixa i mitt rum, grannarna hade fest igen så jag bestämde mig för att börja göra rummet klart när dom ändå förde ett jävla liv, i natt igen... suck..
de vart grymt fint:) men dock inte klar än, men resten av bärandet behöver jag ha hjälp med då jag är så jävla svag i armarna.haha
nej nu ska jag dricka klart mitt kaffe och sen in i duschen:)
jag kommer säkert uppdatera senare:D
ttyl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0