Ikea,Jysk, Ica maxi

Alla som verkligen känner mig vet att jag hatar alla butiker som är nämnda här ovan.
Men tro det eller ej, jag har fan varit i alla butikerna idag..
Mamma av alla människor på jorden, lurade med mig först till Ikea, sen körde hon med en "OJ, vi måste till Jysk och Ica maxi också"..
Visserligen fick jag något från alla butikerna:P men ingen höjdare att gå i affärer när det är långfredag.
Idag ska jag förhoppningsvis träffa kexet också, efter lite om och men verkar de som men men, annars har jag massa annat jag kan fixa med:)
I morgon blir de påskmiddag hos mormor och morfar, grymt länge sen jag var med på sånt så de ska bli kul:)..
Nu är de verkligen spikat! jag och min älskade Emelie E ska utomlands i sommar, de ska bli sjukt najs:)
Dock vet vi inte vart, så har ni något tips på billigt, party land så skicka en kommentar:)
och åter igen, Glad kiosk på er läsare:)
ttyl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0