sååå seg

jag är verkligen yyyber seg idag, har sagt till mig själv sen jag vaknade att nu ska jag hoppa in i duschen, men nej de har inte hänt än de är som ett dåligt april skämt helt enkelt.
Fick ett riktigt godmorgon samtal idag, de var inte direkt god morgon för min del för jag var så trött...
Men de var Roliga MR J som kände att han skulle liva upp min morgon med att skrika dags att gå upp i telefon.
haha. gud vad död jag var, han ringde första gången kl 20 i 8 och jag kollade på mobilen och tänkte noo way han får ringa upp om de är något viktigt...
men de var ju inte viktigt alls.
Vad jag ska göra idag vet jag inte, håller tummarna på att min lön kommer in i morgon och inte på måndag för har inte lust att planera om hela helgen, de skulle vara yber kasst!...
mammor, är inte de den föräldern som tjatar mest egentligen?. jag tror fan de, ganska drygt, men smällar man får ta...
nej nu ska jag göra ngt så jag slipper hennes tjat,*suck*
LoveLoveLove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0