slavkvinna no1

Idag har jag verkligen lekt slav kvinna, ibland så undrar jag faktiskt hur jävla grym jag egentligen är.
I'm aaaawsooome!
nu har jag snart tvättat upp all smuts tvätt, jag har diskat bort all disk. gjort rent spisen, fläkten, kaklet vid spisen och diskbänken, Gjort rent disk bänken, nu ska jag bara vänta på tvätten, köra en sista diskmaskin, sen så är jag fan off for the night!...
ska åka till mr J och göra honom sällskap om ett tag, om han svarar dvs. han är verkligen kass på sånt har jag kommit fram till...
Seeen så ska jag väl antagligen slava lite åt han också:P hööh. lagade mat åt honom igår, och råkade nämna att jag kan göra de idag också... på tal om hans och min konversation angående matlagning så var de faktiskt ganska kul...
G: vill du ha maten klar tills du kommer hem?
J; Ja, om det är god mat...
G: *tänker på varför jag skulle laga äcklig mat*... Men, jag lagar bara god mat!
J: bra då vill jag ha mat...
haha jag skrattar lite själv inombords faktiskt...
Funderar på att försöka få tag på mamma och se när hon slutar..
nää nu ska jag göra klart de sista!
Woop woop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0