summa av kardemumma

Går kvällen var helt underbart bra alltså!
De var så kul att träffa Emelie igen, vi möttes upp i södertälje och gick till en kinesisk restaurang liten bit från Södertälje centrum och åt buffé :)..
Shit har inte ätit sådär mycket på jag vet inte hur länge! haha.
Vi satt och snacka hur länge som helst om absolut ingenting egentligen, de var så skönt att komma ifrån allt, bara få umgås och komma i kapp med allt.
vi snackade även om vart vi ska åka utomlands i sommar, ser ut som att de lutar sig mot aya napa:P
kommer bli grymt najs, annars ska vi åka ut i skärgården och bara vara:)
just nu sitter jag och kollar på talang, och jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta,
men haha ja en del har väl talang antar jag:P
sen ska jag städa lite, och sedan senare ikväll ska jag åka iväg och prata lite om sälj, sen så kanske kanske jag åker till mr j vi får väl se...
men nää nu ska jag göra annat, ha de bäst.
Lovelovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0