Inte utan min dotter

Jag har som sagt varit hemma hos Jenna sen i torsdag och igår natt låg vi och kollade på filmen "Inte utan min dotter"
Vilket är en sann historia.
Den var bra men så otroligt hemsk.. Att de verkligen händer på riktigt, och man inte vill inse de, jag mår verkligen illa när jag tänker på de för jag anser att de är så hemskt att behandla någon så som hon vart behandlad även om de tillhör deras religon...
Efter filmen så låg jag och jenna och pratade lite om allt möjligt, de var skönt för man får verkligen ur sig allt när man pratar med henne, som att en sten har lyft från bröstet och det är helt underbart, jag kommer inte ihåg sist jag har fått prata av mig och ventilera massa..
Hon är verkligen en äkta vän, och dom som säger annat har ingen aning om vad dom snackar om..
Tack för några underbara dagar hjärtat..
Och sen någon helg åker vi och hälsar på S-boy!<3
LoveHateLoveHate

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0