Onsdag 27/1

jag har helt och hållet blivit smått beroende av paradise hotell, fattar inte, ett löjligt program som dem använder som ursäkt för att knulla runt. nå väl:P

Vaken är jag iaf, lite tidigare än planerat, har varit vaken i ungefär en timme och väntar på att mamma ska komma så att jag kan ta på mig bekväma skor och en varm jacka samt få mina vantar, ska jobba ute på fält idag, inte sånt fält som ni kanske tror utan något helt annat.

Börjar inte förns 12 så jag har en stund på mig att fixa och ladda upp krafterna, en ordentlig frukost blir de iaf, sen har jag mat låda också. ska bli grymt kul faktiskt, och är kanske lite små nervös också, men nå väl det släpper:)


Tänkte bara köra en snabb update så ni inte tror att jag har kolavippat i vinter kylan. Nu ska jag börja fixa mig,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0