triangel drama

Du är det absolut viktigaste i mitt liv, du betyder så oerhört mycket.

Men jag vill inte ha dig i mitt liv längre. jag vill gå vidare och inte kolla bakåt, för de blev som de blev utav en andledning, och jag vill inte se tillbaka och sakna den tiden.


Jag var lycklig, men du river alltid upp samma sår om och om igen, så fort jag tror att allt har läkt så gör det ont, så fort jag ser dig så mår jag illa.

Jag tänker på hur illa vi gjorde varandra, hur dåligt jag mådde och hur dåligt jag fick dig att må, och det är inte värt de.

Det gör bara ont och just nu vill jag försvinna bara sjunka under jorden och bara vara.

alla dessa funderingar gör mig spyfärdig, försökte sätta mig ner för att koncentrera lite på jobbet, guess what, It didn't work.

Låt mig lé och vara lycklig. jag behöver inte detta. Inte nu, Inte imorgon, Aldrig mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0