Jag bara längtar!

Har precis pratat med min systers man för att kolla hur allt var med dom och förhoppningsvis få växla några ord med min stora syster som tyvärr låg och sov.. Men de räknade jag ju faktiskt med:)
Så jag ska ringa tillbaka kl halv 9 och få prata med henne då:)
Jag längtar tills jag får se den lille på riktigt och inte bara på bild:) så ska planera att åka dit någon helg och umgås med dom om dom orkar sen träffa alla andra i trakterna också:)
Lilla Cornelius, sötaste babyn i världen som har världens stoltaste Gudmor och moster. jag kommer gosa ihjäl mig själv och kommer ta ett ex antal bilder på honom:) snutten!
Imorgon blir det jobb och jag kommer vara hur glad som helst:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0