Today

Jag mår för bra, om man kollar på gårdagen så vart de ganska mycket att dricka ändå, speciellt när man blandar och har sig.
var hos S igår i hennes nya lägenhet där det bjöds på skumpa, öl och sen en viss person hade med sig whiskey så de vart lite sånt också..
Fast på vägen hem var det ganska roligt faktiskt.
Gick till bussen där de stod en brud med rött hår, min lur var helt död så hade ingen aning om vad klockan var, så jag frågade om bussen hade gått förbi vilket den inte hade...
Sen när väl bussen kommer så sitter de bara killar på den och liksom hallå, jag är inte mer än tjej så jag tänkte heaaaaven!
Men jag gick och satte mig lite längre bak för att jag inte orkade sitta med alla som var snäppet mer berusad än vad jag var atm, och så kommer mr K fram till mig som är mer eller mindre som doris i hitta nemo, och började köra sitt spel, jag spelade med ett tag och sen avslöjade jag vem jag var, vilket inte gjorde så mkt eftersom han ville att jag fortfarande skulle följa med honom hem, vilket är ett big NO NO!.
Jag hoppar tillslut av bussen och skrattar för mig själv, då en annan snubbe börjar köra sitt spel och frågar vart jag ska, och de ända i mitt huvud var hem... så jag sa hej och hejdå på mindre än 3 sekunder...
Kvällen var helt galet kul, I morgon blir det jobb och jag börjar kl 6, inte lika roligt, men hallå, cash is king!
Nu lämnar jag er..
LoveHateLoveHate

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0