more bad news

pratade med skolan jag gick i innan jag valde att hoppa av och började jobba..
De är ju så att jag vill börja skolan igen till hösten så att jag kan ha på papper att jag har pluggat till kock men nää.. jag har tydligen inte grunderna till att fortsätta med min utbildning vilket suger eftersom jag har rätt att plugga på gymnasiet fram tills jag är 21 men nej där fick jag inte börja igen men dom föreslog att jag kunde ringa tumba gymnasium...
MEN KOM IGEN!
Kan jag inte gå i sågbäck för att jag inte har grunderna så kan jag ju inte gå i tumba?
det säger sig självt...
Jag är så arg just nu så jag vet inte vad jag ska göra.
jag kanske ska börja med att äta lunch då jag bara har ätit sötsaker...
Uppdaterar säkert senare,
LoveHateLoveHate

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0