Ska jag, eller ska jag inte?

Jag har märkt att jag har massa läsare utomlands och börjar fundera på om jag ska skriva på både svenska och engelska?
Eftersom en bloggare oftast vill ha så många besökare som möjligt så skulle de ju vara lite kul att göra så att alla förstod...
Mammas  kille åkte hem i Torsdags, tråkigt faktiskt, vi kom otroligt bra överens och han var hur trevlig som helst. under veckan har vi hunnit göra en del faktiskt.
I tisdags var vi inne i stan på Love week ätit massa onyttigt! , i onsdags hade min lillebror skolavslutning så vi var där sen när vi kom hem så hade vi med oss ungefär tre kilo godis kanske? ... finns fortfarande massa kvar-.-
Sen kom Joachim över och vi snackade lite skit samt spela massa spel på vårat nintendo wiiii
De har varit full vecka verkligen...
Imorgon(IDag) är det Fredag, frågan är gott folk... VAD HÄNDER?!?!?:)
Nu ska jag börja röra mig mot sängen:)
LoveHateLoveHate

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0