förkylningens återkomst

Jajamän,rubriken säger allt, jag är förkyld... igen..
Rösten är paj, dundrande huvudvärk, snuvig osv.
Vill bara åka till jobbet egentligen, men de är ingen idé att vara där när man förlorar rösten i 3-4 samtal..
Men de är fortfarande grymt kul, de är inte många säljare, men fan, de är härliga människor..
De var egentligen på tiden att jag fick den här förkylningen då jag har mått dåligt till och från sen i fredags, menmen, jag blir snart bra igen, tillbaka till jobbet imorgon med lite tur.
Idag ska jag bara fixa här hemma, och vila så jag verkligen är friskis till i morgon, nu ska jag slänga i mig en ipren,
Hare

Kommentarer
Postat av: Billy

adda? ;)

2010-04-01 @ 06:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0