Jag vill...

bara att allt ska försvinna, alla problem precis allt...
Mitt humör varierar hela tiden, i ena sekunden är jag över lycklig och i andra sekunden är jag nedstämd...
Jag saknar dig, jag saknar dig, jag saknar dig....
jag vet inte riktigt vad jag ska göra, jag känner mig rastlös, jag kanske skulle börja med att hoppa in i duschen... haha..
Jag har verkligen inte gjort någonting idag, har målat lite och städat klart mitt rum typ...
fast känns som att jag är långt ifrån klar, vilket är kasst eller jo jag är typ klar, men de är bara lite fix och trix bara men vet inte riktigt vad som ska fixas mer...
I morgon ska jag ut på äventyr igen, så grymt kul ska de bli, en tidig morgon och antagligen en tidig kväll också.. hehe..
nej nu ska jag ta ngt att äta, har inte ätit än.. hmm..
ttyl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0