Läskigt, men sant...

Jag satt och kollade på tio orsaker att hata dig när helt plötsligt Malins låt började spelas i lägenheten, det var bara jag och min lillebror hemma och han satt vid den stationära datan så de var lite konstigt.
Jag pausade iaf filmen och frågade honom om de var han som spelade musik och han sa att han inte ens hade kopplat in högtalarna, vilket var jätte skumt, så jag frågade honom om han inte hörde musiken vilket han gjorde.
Så han gick ut i hallen och hörde att musiken kom uppifrån.
Och det kom från mammas klockradio som inte varit inkopplad på verkligen evigheter.
Ingen av oss vågade gå upp så klart, (vi är ganska lätt skrämda)
Så vi vart kvar på undervåningen och vart tvingade att lyssna på hennes favorit låt som vi inte har hört på evigheter. eller ah snart ett år ungefär.
de var helt sjukt...
Har det hänt några sådana saker för er någon gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0