Let me smile just once

Hej hopp,
Nyss klämt i mig två hamburgare för ovanans skull så orkade jag få i mig båda två, kanon!..
njaa proppmätt istället, inte coolt:P
Vad ska man göra nu då?
faktiskt ingen aning, dricker coca cola, snackar med madde och med Mr J som jag för övrigt ska träffa i helgen, yeeey!
Det är något som saknas i mitt liv, vad vet jag inte, jag kan verkligen inte sätta fingret på det atm.
Kanske den stora kärleken?, Ett väl betalt jobb?
Ärligt talat jag vet inte.
Men men vad ska man göra? finns inte så mycket man kan göra åt det atm heller för den delen, det kommer när det kommer helt enkelt:P
har fastnat totalt för en hemsida med massa korsetter:D
www.korsetten.se - så grymt fina, me love me love!
nej nu ska jag snacka lite skit men nu har ni  iaf fått en lite längre uppdatering och jag ska uppdatera snart igen, lovar att jag ska bli bättre, återigen * host *
ttyl

Kommentarer
Postat av: Felicija

kärleken kommer när man minst anar de baby ;) <3

2010-03-09 @ 17:46:19
URL: http://felicijasandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0