today was a great day

Detta inlägg kommer jag bara att skriva om min absolut bästa vän Nathalie...
De är så sjukt, vi har inte snackat på grymt länge och så snackade vi i telefon igår.
Bestämde att vi skulle ses på fredag, men när jag väl var inne i stan så tänkte jag:
Why not? - jag går förbi hennes jobb och säger hej!
vilket jag självklart gjorde, och det vart inte bara ett hej utan jag råkade vara kvar där i ungefär en timme, så hon fick lite skäll av sin chef så de var bara att gå därifrån och se glad ut:P
sen så runt sju tiden så skulle hon sluta så jag traska tillbaka till hennes jobb så vi skulle hinna snacka lite skit innan vi skulle skiljas åt igen.
så det vart en promenix från hennes jobb till centralen och de var som att vi inte hade varit ifrån varandra en endaste sekund, jag har alltid så grymt kul med henne och hon gör mig så otroligt lycklig:)
Hade hon varit kille så hade hon varit min för länge sen:D haha...
Nej men de jag vill komma fram till är att hon verkligen är en bra vän, en sådan man alltid kan ringa, en som alltid finns där även fast man inte har hört från varandra på flera månader...
Hon är min kvinna, min bästa vän.
Och man kan inte göra mer än att älska den tjejen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0